Αξιολογήσεις
“Ταχύτητα, ευγένεια, συνέπεια και επαγγελματισμος .Τί αλλο να ζητήσει κανείς;”
Rodita
“όλα μια χαρα τα. παιδιά που εργάζονται ειναι αψογα”
Elena
“.”
Γουλα Μ.
“Επαγγελματισμός στο αποτέλεσμα και σε όλη τη συναναστροφή γενικότερα τόσο με τη Νικόλ αλλά κ με τα υπόλοιπα μέλη των τεχνητριων ❤️”
Μαργαριτα
“Νικόλ γλυκιά ευγενική πολύ προσεκτική στην δουλειά της στην λεπτομέρεια είναι φοβερή”
Μενδρινου Β.
“Εμεινα πολύ ευχαριστημένη!!”
Mary
“Απίστευτη δουλειά! Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα!”
Χριστίνα
“Όλο και καλύτερη η εμπειρία στο LEMON NAIL! Πολύ όμορφο κλίμα,πολύ ωραίος χώρος, πολύ καλή δουλειά όλων των παιδιών έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη από την ΤΖΟ είναι καταπληκτική στη δουλειά της! -- Ευχαριστώ για ακόμη μια φορά!”
Μαρινα
“Φανταστικό αποτέλεσμα και υπέροχη εξυπηρέτηση!”
Χριστίνα
“Τα κορίτσια κάνουν πολύ προσεγμένο και επαγγελματικό μανικιούρ!”
Τζένη